پس از وارد شدن به سایت 59store.ir، به دو صورت میتوانید محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و سپس ثبت سفارش نمایید.
- از طریق دسته بندی محصولات
- از طریق رفتن به صفحه ی فروشگاه و مشاهده ی همه محصولات
در روش اول هم به دو طریق میتوانید دسته بندی محصول مورد نظر را انتخاب کنید.
روش اول اینکه طبق تصویر زیر ، قسمت مشخص شده را لمس نمایید.
سپس با توجه به تصویر زیر دسته بندی را انتخاب نموده و محصول مورد نظر را در آن دسته مشاهده نمایید.
اما روش دوم ، انتخاب دسته بندی از صفحه ی اصلی ست.(طبق تصویر زیر)
اما پس از انتخاب دسته بندی ، نوبت به انتخاب محصول میرسد. با دوبار زدن بر روی عکس محصول ، وارد صفحه ی مربوط به آن شوید.
سپس با توجه به ویژگی هایی از قبیل ” انتخاب گارانتی” ، “محصول مکمل” و … که برای محصولات مختلف، متفاوت است، یکی از گزینه های مد نظر خود را انتخاب کنید و سپس گزینه “افزودن به سبد خرید” را انتخاب نمایید.
سپس صفحه ی “سبد خرید” در کنار تصویر باز خواهد شد. ( در صورتی که میخواهید چند محصول سفارش بدهید ، صفحه سبد خرید را ببندید و محصولات دیگر را هم به روش قبل به سبد خرید اضافه کنید و در نهایت تسویه حساب را بزنید.
پس از بررسی محصولاتی که انتخاب کرده اید، گزینه ی “تسویه حساب” را بزنید.
در این مرحله در صورتی که از قبل در وبسایت 59store ثبت نام کرده اید ، گزینه ی مشخص شده با تیک 1 را بزنید و پس از وارد شدن به حساب کاربری ، ادامه مراحل را انجام دهید.
اگر کد تخفیفی به شما اختصاص داده شده است میتوانید آن را در قسمتی که با فلش 2 مشخص شده است وارد کنید.
سپس اطلاعاتی را که در مقابل فلش شماره 3 از شما خواسته شده را انتها وارد کنید.
اما در صورتی که از قبل حساب کاربری ندارید، تیک مقابل فلش را بزنید تا یک حساب کاربری برای شما ایجاد گردد.
حال یکی از گزینه های “ارسال توسط پست” و یا “ارسال توسط تیپاکس” را انتخاب نماییید. در صورت انتخاب گزینه ی “ارسال توسط پست” مبلغ 20 هزار تومان جهت هزینه ارسال توسط پست به مبلغ سفارش اضافه خواهد شد. سپس گزینه ی پرداخت را بزنید.
اما در صورت انتخاب گزینه ی “ارسال توسط تیپاکس” هزینه ی ارسال هنگام تحویل بسته در مقصد ، توسط مامور تیپاکس دریافت خواهد شد.
در این مرحله دوباره گزینه ی پرداخت را بزنید تا وارد صفحه ی درگاه پرداخت شوید.
( درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی 59 مربوط به شرکت سداد و زیر مجموعه ی بانک ملی ایران میباشد که از بالاترین استاندارد ها در زمینه ی امنیت برخوردار است )
در این مرحله با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و زدن گزینه ی پرداخت وارد صفحه ای میشوید که “موفق” یا “ناموفق بودن” سفارش شما را اعلام میکند. در صورت موفق بودن سفارش شما ثبت و در اولین فرصت برای شما ارسال خواهد شد. اما در صورتیکه با پیغام تراکنش ناموفق مواجه شدید ، لحظاتی بعد دوباره مراحل پرداخت را تکرار کنید .
ضمنا در صورت بروز مشکل میتوانید این موضوع را به پشتیبانی فروش به شماره ( 09307508003 – 09193220950 ) و یا واتساپ پشتیبانی اطلاع دهید.